¡GoConqr estrena diseño! Cuéntanos qué te parece.

Mapa mental

Mapa Concepte Tallafocs (Albert Mora i Joël Marpons)

JOEL MARPONS GONZALEZ Inglés

Contenido del mapa

Mapa Concepte Tallafocs (Albert Mora i Joël Marpons)

  1. Tallafocs

    • Objectiu
      • L'objectiu d'un tallafocs és el d'actuar com un mur de protecció entre una xarxa interna i una xarxa externa o entre un equip i una xarxa.
    • Capa de funcionament
      • La capa de funcionament dels tallafocs són generalment les capes 3 (Capa de Xarxa) i 4 (Capa de Transport) del model OSI, que és on els protocols TCP i UDP actuen.
        • Tot i que hi ha molts tallafocs avui en dia que han escalat fins a la capa 7 (Capa d'Aplicació).
    • Tipus de tallafocs
      • Tallafoc de filtratge de paquets
        • Funciona a nivell de capa 3 (Xarxa) com a filtre de paquets IP.
          • En aquests tipus de tallafoc es permeten filtrats segons camps de capa 4 (Transport) com al port origen i destí
      • Tallafoc de capa d'aplicació
        • Aquests tallafocs treballen en la capa 7 (Aplicació) de manera que els filtratges es poden adaptar a característiques pròpies dels protocols d'aquest nivell.
      • Tallafoc personal
        • És un cas particular de tallafoc que s'instal·la com a programari en un ordinador, filtrant les comunicacions entre l'ordinador i la resta de la xarxa i viceversa.

Información

Descripción
This is a school project, if you are not my friend Albert Mora, this mindmap won't have any interest to you.
Visitas
43
Valoración

Escríbenos

¿Sobre qué es tu mensaje?

¿Qué te parece el nuevo diseño?

¿Te gusta?