¡GoConqr estrena diseño! Cuéntanos qué te parece.

Mapa mental

L’entorn empresarial

Adrián Gil Informática y Comunicaciones Grado Medio Español

L’entorn empresarial

Contenido del mapa

L’entorn empresarial

  1. L'activitat econòmica i el sistema económic

    • L’activitat econòmica tracta de satisfer les necessitats humanes, amb recursos.
  2. Què és una empresa?

    • Les empreses són la base del nostre sistema econòmic. Produeixen els béns i serveis que ens calen i, alhora, proporcionant als treballadors els diners que necessiten per a comprar-los.
  3. CLASSIFICACIÓ SEGONS FORMA JURÍDICA

  4. CLASSIFICACIÓ SEGONS EL SECTOR

  5. OBJECTIUS

    • -Màxims beneficis
      • -Creixement
        • -Satisfacció dels clients
          • -Qualitat
            • -Supervivència
              • -Objectius socials
  6. Recursos de l’empresa. Es poden classificar en tres grans grups:

    • 1. Recursos Humans - Treballadors: Constiuteixen la mà d’obra imprescindible - Empresari: Coordina i organitza tota l’activitat productiva
    • 2. Recursos material Recursos naturals: exemple la fusta Capital físic: exemple les màquines
    • 3. Recursos immaterial: És l'actiu immaterial. Proporcionen l'empresa amb una capacitat i un valor major que la suma dels seus elements humans i materials. Entre aquests podem distingir: - l'organització (camí de coordinar els recursos de l'empresa). - la cultura de l'empresa (valors de l'empresa que el diferencien dels altres). Marques i patents.
  7. LA RESPONSABILIDAD SOCIAL CORPORATIVA (RSC)

    • La relació de les empreses amb el seu entorn té una doble direcció: l’entorn influeix en les empreses i, al seu torn, les empreses influeixen en l’entorn. A causa de l’augment tant del nombre d’empreses com de la seva dimensió, s’han multiplicat els efectes de les empreses sobre la societat. Per tant, existeix una responsabilitat social

Imágenes y archivos del mapa

  • L’entorn empresarial
  • L’entorn empresarial
  • L’entorn empresarial
  • L’entorn empresarial

Información

Descripción
ez
Creado por
Adrián Gil · nov 2019
Actualizado
14 nov 2019
Visitas
11
Etiquetas
ez
Valoración

Escríbenos

¿Sobre qué es tu mensaje?

¿Qué te parece el nuevo diseño?

¿Te gusta?