סדנת שוקולד

Description

הסדנא מתאימה לזוגות, קבוצות קטנות, בינוניות וגדולות גם יחד. הצוות הקסום והמקצועי שלנו מגיע עד לפתח ביתכם עם כל הציוד הדרוש. כמובן שאם תרצו, נוכל לסייע לכם במציאת מקום מתאים לקיום הסדנא.
omyma amer.H
Flashcards by omyma amer.H, updated more than 1 year ago
omyma amer.H
Created by omyma amer.H about 4 years ago
1
0

Resource summary

Question Answer
מי לא אוהב שוקולד סדנת שוקולד היא דרך מופלאה לשמח, לגבש, להצחיק ולהנות תוך הפעלת כל החושים גם יחד והכל באווירה נינוחה, אישית וכייפית. נכין ביחד פרלינים מעוצבים מהממים, ממש כמו ציירים בתחילת דרכם: לבבות משוקולד, יהלומים, חצאי עיגולים ועוד עם מגוון מילויים: אגוזי לוז, קרם תפוזים, קרם תות, ריבת חלב וקרם וניל
סדנת שוקולד לימי הולדת אם כבר לחגוג יום הולדת, אז עד הסוף. הסדנאות שלנו מתאימות למבוגרים ולילדים גם יחד, ככה שאפשר ליצור כל קבוצה שרוצים:קבוצות מבוגרים וילדים בנפרד או לשלב את כולם ביחד. סדנת שוקולד לזוגות מה יותר רומנטי משוקולד? זוגיות היא משהו שחייבים לתחזק ולטפח כל הזמן. הסדנא מתאימה בתור פעילות מגבשת או כדי לחגוג כל אירוע שבא לכם: יום הולדת, יום נישואין ועוד… במהלך הסדנא נלמד איך מכינים סופלה שוקולד ונכין ביחד מגוון של יצירות אמנות בשוקולד.
סדנת שוקולד למסיבת רווקות מחפשות פעילות מגבשת, כייפית ומהנה לחברתכן הטובה בסדנא נכין זר שוקולד מיוחד לכלה ומגוון של פרלינים וצורות משוקולד לבן, חלב ומריר עם עוד מגוון של צורות ונהפוך את החוויה הזו לבלתי נשכחת! סדנת שוקולד לילדים ילד שרואה שוקולד הוא ילד שישר עולה על פניו חיוך גדול ושמח. בנינו עבור הילדים שלכם סדנא מרתקת, עשירה וייחודית בה כל החושים מופעלים ובסופו כל הילדים יוצאים עם מארז שוקולד מפנק!
Show full summary Hide full summary

Similar

How to Increase Student Engagement in the Classroom
miminoma
8 eLearning trends teachers should know about
megclark
Collaborative Learning
miminoma
Study unit 1
chandra Sinclair
Figure 4.1 Four Categories of Learner Characteristics
Idania Arroyo
How effective is making maths and science mandatory in Yr. 11 & 12 for students in Australia?
maggie.jaber
6 Teaching Techniques you Should Know!
Andrea Leyden
Putting the Flipped Classroom Model into Practice
miminoma
Social Media in the Classroom
tom.roche_
EDU 340 Final Review Chapter 17 - 19
Stephanie Corlew
EDU 340 Final Review Chapters 20 - 23
Stephanie Corlew