GoConqr has a new look! Let us know what you think.

Mind map

Pedreres, graveres i abocadors

Hugo Almazán Valiente Spanish

Map content

Pedreres, graveres i abocadors

  1. pedreres i graveres

    • pedrera
      • és una explotació minera a cel obert i s'obtenen roques industrials. Tota pedrera té vida limitada i un cop esgotada pot originar problemes ambientals.
    • gravera
      • és un jaciment natural de grava que es va dipositar a partir del transport dels materials arossegats per una glacera, un riu, un llac o aigües subterrànies.
  2. ELS ABOCADORS

    • són llocs destinats a contenir residus o runes d'origen divers,encara que fonamentalment solen procedir de l'activitat urbana i industrial.
    • DESTINACIÓ CONTROLADA
      • L'abocador permet garantir una destinació controlada dels residus industrials i de consum
  3. DE PEDRERES I GRAVERES A ABOCADORS

    • Les pedreres i graveres abandonades poden generar impactes negatius sobre el medi, estan situades en llocs aïllats, constitueixen un espai idoni per ser utilitzat com a abocador. Els abocador eviten riscs com ara inundacions, despreniments i incendis.
  4. LES RESTAURACIONS DE PEDRERES I GRAVERES

    • Les obligacions de les companyies mineres que exploten pedreres es recullen en normes legals en que s'estableix que els projectes miners han d'incloure la recuperació de l'espai un cop finalitzada l'activitat extractiva. 
  5. LA REUTILIZACÓ DE LES PEDRES ABANDONADES

    • EXPLICACIÓ
      • provinial de Empreses han signat un conveni per col.laborar en el desenvolupament del pla director de gestió de residus interns de la província. S'impulsaran una sèrie d'actuacions per fomentar l'ús de pedreres i graveres actualment inutilizades com a espais per contenir instal.lacions de tractament i reciclatge de residus de la construcció i la demolició 

Information

Description
Mind Map on Pedreres, graveres i abocadors, created by Hugo Almazán Valiente on 16/01/2020.
Views
63
Rating

Feedback

What is it about?

What do you think of the new look?

How do you like it?