GoConqr has a new look! Let us know what you think.

Notes

ESGLÉSIA DE LA SANG

alvagorvei Spanish 5.0Average rating 5.0 out of 5 (1 rating) 1 page

ESGLÉSIA DE LA SANG

Content of the notes (1)

Page 1

ESGLÉSIA DE LA SANG

L'església de la Sang està a la zona elevada de Llíria, és a dir la Vila Vella medieval, ocupant l'espai d'una antiga mesquita.

El seu estil és el gòtic, i es va edificar entre els segles XIII i XIV. Presenta un planta rectangular d'una sola nau, que està dividida en sis trams. La coberta és de fusta a dues aigües. Entre els suports d'aquests arcs i la seva prolongació en contraforts

existeixen capelles laterals. La testera és recta i té un finestral.

Es va construir inicialment amb pedra picada, però en les ampliacions que s'hi van realitzar es van fer amb murs de maçoneria.

La façana està realitzada en tàpia i té a la part superior una espadanya de maó, mentre que la portada està realitzada en pedra calcària, és esbocada i presenta tres arquivoltes amb fines columnetes.

A l'interior, es poden contemplar obres pictòriques, entre les quals destaca La crucifixió del Retaule dels Santes Peres i les escenes de La vida de santa Bàrbara.

La vista a aquest temple ens permet contemplar una bona panoràmica de la

ciutat així com poder apreciar altres restes medievals, com són alguns

fragments de la muralla.

ESGLÉSIA DE LA SANG

Information

Description
Note on ESGLÉSIA DE LA SANG, created by alvagorvei on 20/02/2016.
Created by
alvagorvei
Views
26
Rating
Average rating 5.0 out of 5 (1 rating)

Feedback

What is it about?

What do you think of the new look?

How do you like it?